I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, 20 November 2011

TERKINI : "Angry Bird" Itu Benar Bukan Garuda



ha3...saje jer letak tajuk mcm ni sebab sekarang ni semua sibuk perkatakan tentang Mitos Burung GAruda yang bakal menentang pasukan Harimau Muda..hehehe....nampak macam isu yang besar tetapi hanya sekadar informasi suka-suka sahaja. Jika semalam ada entry mengenai Doraemon, hari ni aku nak share satu koleksi burung-burung yang selalu digunakan oleh budak-budak perempuan, sebab diorang selalu layan burung ni. (berdasarkan pemerhatian ldkdm lah). Jom tengok karakter ni.. Korang suka yang mana??semua nya comel sangat2...

1 comment:

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...