I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, 21 October 2011

Koleksi Gambar Pondan Tercantik Di Dunia

LDKDM terbaca satu blog ni, then terjumpa post mengenai gambar-gambar pondan tercantik. Agak terkejut jugak, tetapi inilah realiti yang kita kene terima hari ini. Makkkk aiii...LDKDM susah nak pasti sama ada ini betul lelaki atau memang asli perempuan. Susah nak wat kepastian. Ini Semua Koleksi Pondan Terbaik Di Thailand!!


Miss Lady Boy Thailand





































Lepas jer tengok semua ni, LDKDM pasti semua akan tertanya ini perempuan ker lelaki. Tapi yang penting mereka adalah lelaki. Cuma bagi LDKDM diorg smua ni dah susah org nk cam sama ada lelaki atau perempuan sebab dah mmg mcm perempuan asli...

5 comments:

  1. lepas ni aku na tgok tomboi plak.. HAHA:D

    ReplyDelete
  2. aku try cari...nnt aku post kan!!

    ReplyDelete
  3. cantik gle law jd laki kompem nseng..huhu

    ReplyDelete

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...