I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 29 October 2011

Puak Makan Manusia

Kanibal atau golongan yang memakan manusia merupakan salah satu perkara yang luar biasa bagi semua. Namun di Negara China terdapat satu puak yang dinamakan Masyarakat Pamakan Daging Wanita. Mereka tinggal di sebuah desa yang terpencil di Negara China.






Setiap orang yang merentasi kawasan berkenaan secara tunggal terutama wanita, pasti akan ditangkap dan dijadikan bahan makanan bagi puak berkenaan. Setiap perempuan yang ditangkap pasti akan diberikan layanan seperti memberi makanan, dibersihkan seluruh badannya dan sebagainya sebelum disembelih untuk mematikannya.




Bagi puak berkenaan, wanita yang masih dara adalah lebih enak rasanya bahagian kemaluannya berbanding mereka yang telah berkahwin. Gambar yang aku paparkan ini merupakan gambar tubuh seorang gadis berusia 20 tahun dan merupakan karyawan di bandar bandar yang telah datang untuk bercuti tetapi telah ditangkap. semasa upacara menyembelih, perempuan ini hanya menangis dan tidak berteriak keranan tidak mampu melakukan apa-apa.




LDKDM mintak maaf kalau ada yang tak mampu nak tgk pic ni..tapi aku just nak kongsi cerita ini bersama...sama-sama share info ini ..

2 comments:

  1. sedapnya....nak rase jugak....nyum...nyum!!hehe

    ReplyDelete
  2. haaa...haha...ko nk rse ker??buat korban raya haji ni ok..

    ReplyDelete

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...