I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 21 October 2011

Budak 2 Tahun Langgar Lari, Meninggal Dunia

Berikut adalah kronologi LDKDM dapat rumuskan mengenai kanak-kanak malang Yue Yue, 2 tahun yang dilanggar sebanyak dua kali oleh sebuah Van yang telah dan menggilisnya seterusnya sebuah lori. Malangnya, orang yang berada di sana tidak menghulurkan bantuan kepada kanak-kanak berkenaan.


Video ini menunjukkan Yue Yue yang dilanggar dan digilis oleh lori dan van. Amat menyedihkan apabila orang yang berada di sana, seolah-olah tidak nampak perkara berkenaan. Mereka hanya melihat dan mengelakkan diri daripada melanggar Yue Yue lagi.



Laporan awal bahawa dia mengalami mati otak juga diubah kepada koma yang sangat mendalam. Kanak-kanak itu bagaimanapun hanya mampu bernafas menggunakan alat bantuan dan tanpanya dia pasti akan mati. Kejadian malang melibatkan kanak-kanak itu berlaku Khamis lalu di sebuah pasar sibuk di Foshan yang terletak dalam Wilayah Guandong.




Kesudahannya Yue Yue telah disahkan mati selepas beberapa hari bertarung dengan nyawa. Yeng mengherankan LDKDM, seramai 18 orang pengguna jalan raya yang dikesan, tidak seorang pun yang mempunyai belas ihsan!!


No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...