I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 22 October 2011

Pelik Tapi Realiti

LDKDM nk share beberapa pic yang pelik dan perkara ini terjadi.



Gambar ini menunjukkan salah satu proses untuk mendapatkan bentuk tubuh yang menarik. Agak sakit tetapi inilah realiti yang berlaku.



Perkara pelik ini berlaku di Pulau Pinang, apabila sewaktu ingin memasak ikan yu ini, beliau tersedar akan sepasang kaki yang terdapat pada ikan yu ini. Kaki seakan kaki itik. Perkara ini menunjukkan kekuasaan Allah (swt)



Perkara aneh ini berlaku di Thailand apabila terdapat seekor kerbau telah melahirkan anak seperti seorang manusia. Walau bagaimanapun anak kerbau itu mati akhirnya. Kejadian ini menggemparkan masyarakat kampung di sana dan telah melakukan ritual keagamaan kepada anak kerbau berkenaan.



Perkara ini pernah di paparkan bagaimana bayi yang dilahirkan ini seakan seperti ular. Namun peristiwa ini berlaku sekejap apabila bayi tu akhirnya disahkan meninggal. LDKDM juga membaca salah satu artikel yang menyatakan ibu yang mengandungkan bayi ini telah gagal menjaga mulutnya sehingga Allah (swt) menunjukkan kekuasaannya dengan menzahirkan perkara ini dalam kandungannya. LDKDM tak dapat bayangkan 9 bulan lebih kita kandung anak ular. huuuuh...itu kekuasanNya !!

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...