I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 28 October 2011

Makanan Alaf Baru Yang Pelik

LDKDM baru jer baca berita ni di news @yahoo.com., then mcm2 lah perkara pelik yang ada kat dunia ni keluar. Sekarang ni, aku nak kongsi cerita pasal makanan yang telah di spray dengan spray dr warna "gold,silver dan sebagainya". Makanan itu boleh dimakan dan terserah kepada kita nak warnakan dengan spray warna apa.


contohnya ayam ini di spray kan warna gold sebelum dijadikan santapan. pelik kan? tapi ini lah yang berlaku hari ini. Manusia semakin pelik. 


Menarik juga buah epal ini di spray kan warna gold dan silver.. kalau aku makan depan orang ramai ni, kompem orang cakap aku Gila tapi pada hakikatnya bende ni boleh di makan.


LDKDM nak menyatakan bende semua ni boleh di makan akibat daripada hasil kreatif sebuah syarikat di US yang mencipta spray yang boleh di makan. Spray ini dinamakan sebagai "Food Finish". Idea ini memang kreatif dan sangat pelik.


Ini merupakan salah satu usaha untuk mencantikkan lagi makanan serta menunjukkan salah satu inovasi dalam menghiaskan makanan anda. Bagi aku ini memang pelik dan sangat kreatif. Kalau orang yang tak tahu mesti diorg takkan makan. Harga untuk 100ml Spray ini dijual dalam USD 35 dan terdapat pelbagai jenis warna..Pelikkan tapi benar!!Jom sama2 share kan info ini kepada semua.

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...