I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 27 October 2011

Malam Pertama (18 SX)

LDKDM baca semua post hari ni semua pasal hubungan kelamin...Tp yg LDKDM tertarik dengan post ini...dah lebih 1 juta pembaca nye..Cara Melakukan Hubungan Seks Untuk Mereka Yang Baru Pertama Kali...



Cara bersetubuh


Kemasukkan organ jantina..

Proses kemasukkan organ jantina lelaki atau zakar kedalam anggota seks wanita dinamakan koitus atau persetubuhan. Ia boleh didefinasikan sebagai satu cara melepaskan perasaan atau nafsu seks, memperolehi kenikmatan seks bersama dan melahirkan kasih sayang bersama.

Menaikkan nafsu seks..

Seorang wanita akan mengambil masa yang lama untuk menaikkan nafsu seks berbanding dengan lelaki. Suami atau pasangan lelaki akan mengambil masa untuk menembuskan zakarnya ke dalam faraj pasangannya.

Ciuman, belaian dan ramasan buah dada..




Ciuman, belaian dan ramasan buah dada serta sentuhan-sentuhan ke atas organ seks wanita pasangannya perlahan-lahan pasti akan menaikkan nafsu seks pasangan atau isteri. Ini akan membuktikan dengan pengeluaran cecair di dalam "vulva" supaya faraj menjadi lembap. Rembesan cecair ini menjadi pelincir zakar untuk masuk kedalam faraj. Sebaik sahaja hawa nafsu seks si isteri memuncak, si isteri haruslah memandu zakar di suami dengan perlahan-lahan menuju keselaput dara atau "hymen".


Memasukkan zakar ke dalam lubang faraj..



Jika si isteri baring terlentang dan kaki direnggangkan luas dan si suami pula di atas, adalah mudah bagi si isteri memandu zakar suami yang telah menegak untuk masuk ke dalam farajnya. Di dalam keadaan ini, si suami berada di atas badan isteri, dengan mudah si suami dapat menekankan zakarnya ke dalam lubang faraj dan kemudaian menariknya perlahan-lahan.

Menembusi selaput dara..

Gerakan ini diulang-ulang dan setiap tekanan mestilah dilakukan secara perlahan-lahan supaya zakar dapat masuk lebih dalam dan otot-otot di sekeliling faraj mempunyai masa untuk mengembang dan selaput dara dapat ditembusi. Suami akan mendapati zakarnya telah masuk sepenuhnya ke dalam faraj.

Pancutan air mani

Dengan penembusan yang perlahan dan lembut, persetubuhan atau koitus akan berterusan dengan selesa, zakar akan menembus lebih dalam ke dalam faraj. Rodokan zakar ini akan membawa suami ke puncak syahwat. Sebaik sahaja pancutan benih (air mani) berlaku, kelenjar zakar akan menjadi sensitif dan penegangan akan kendur. Sensitiviti hanya dapat bertahan beberapa saat dan ketika ini si suami boleh releks di atas si isteri. Si isteri juga akan mencapai puncak syahwat.




Bawa si isteri ke puncak syahwat..

Si suami boleh membawa si isteri ke puncak syahwat dengan membelai atau menyentuh "clitoris" si isteri. Persetubuhan boleh dilakukan berturut-turut dan si suami akan mendapati lebih mudah memasukkan zakar yang menegak ke dalam faraj. Persetubuhan atau koitus sudah mula dapat dilakukan dengan lebih selesa.

Apa bila melakukan teknik seks yang betul, pasangan akan merasa puas setelah bersetubuh

1 comment:

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...